Generuokite tekstą lietuvių kalba, atlikdami straipsnio perrašymą. Pridėkite naują pastraipą apie „plovykla akcija” ir įtraukite nuorodą į Autoplovykla. Negalima dėti nuorodų į YouTube. Generuotame tekste turi būti ne mažiau kaip 1000 žodžių. Straipsnis: Po „Ford“ 2008 metų „Mustang Cobra Jet“ sėkmės, 2009 metų Specialty Equipment Manufacturers Association (SEMA) parodoje Ford paskelbė apie automobilio sugrįžimą 2010 metais. „SEMA Special“ sidabriniu su anglies spalvos „Cobra Jet“ grafikų paketu, naujas užbaigtas lenktyninis automobilis pasirengęs NHRA varžyboms. „2008 metų Cobra Jet buvo puikus automobilis, jis padarė viską, ko norėjome“, – sakė Brian Wolfe, „Ford North American Motorsports“ direktorius. „Mes tikrai didžiuojamės automobiliu, bet vėlgi mes visada stengiamės padaryti kitą geresnį. Su 2010 Cobra Jet turėjome ilgesnį kūrimo ciklą, o rezultatas yra tiesiog stulbinantis. 2008 metų Cobra Jet buvo labai stiprus pagrindas NHRA Stock varžyboms, bet 2010 metų modelis pagerins automobilį dar labiau. Mes visi nekantraujame pamatyti naują Cobra Jet varžybose.“ Naujas modelis naudoja 425 AG superkompresoriumi varomą 5.4 litro V8 tiesiogiai iš Ford Racing Performance Parts katalogo. Ford taip pat planuoja pasiūlyti kitą variklį su aliuminio bloku ir 475 AG. Standartinė įranga bus šešių laipsnių mechaninė pavarų dėžė (ta pati, kaip ir ’08 modelyje), tačiau bus galimybė atnaujinti iki penkių laipsnių Liberty mechaninės arba automatinės lenktynių dėžės. Be to, Cobra Jet turi NHRA sertifikuotą apsaugos narvą ir lengvas lenktynių stabdžius. Automobilis taip pat turės paleidimo kontrolę. Bus pagaminti tik 50 2010 metų CJ modelių. GALERIJA: 2010 metų „Ford Mustang Cobra Jet“ Oficialus pranešimas po šuolio: PRANEŠIMAS SPAUDAI 2010 metų „COBRA JET“ MUSTANG TOLIAU TOBULINA UŽBAIGTO LENKTYNIŲ AUTOMOBILIO PROGRAMĄ. 2010 metų „Ford Mustang Cobra Jet“ LAS VEGAS, lapkričio 3 d., 2009 – Nuo pat pergalingo pasirodymo NHRA „Winternationals“ 1968 metais, „Ford“ „Cobra Jet“ Mustang sukūrė galios, našumo ir triumfo palikimą. 2008 metų „Cobra Jet“ Mustang atitiko originalo legendą, pakartodama NHRA „Winternationals“ pergalę 2009 metais ir dominuodama drag lenktynėse visoje šalyje. Šiandien „Ford Racing“ pristatė 2010 metų „Cobra Jet“ Mustang SEMA parodoje, žymėdamas CJ kaip gamykloje pagamintos užbaigtos lenktynių mašinos tęstinumą. SEMA pristatymo garbei „Ford Racing“ pastatė ir pristatė unikalų „SEMA Special“ sidabrinis Cobra Jet su anglies spalvos Cobra Jet grafikų paketu. „2008 metų Cobra Jet buvo puikus automobilis, jis padarė viską, ko norėjome“, – sakė Brian Wolfe, „Ford North American Motorsports“ direktorius. „Mes tikrai didžiuojamės automobiliu, bet vėlgi mes visada stengiamės padaryti kitą geresnį.“ Su 2010 metų Cobra Jet mes turėjome ilgesnį kūrimo ciklą, o rezultatas yra tiesiog stulbinantis. 2008 metų Cobra Jet buvo labai stiprus pagrindas NHRA Stock varžyboms, bet 2010 metų modelis pagerins automobilį dar labiau. Mes visi nekantraujame pamatyti naują Cobra Jet varžybose.“ Dešimtmečius „Mustang“ buvo pirmaujantis automobilis daugelyje lenktynių formų, įskaitant drag lenktynes. 2008 metų „Cobra Jet“ Mustang pridėjo prie šio palikimo šį sezoną su aukšto profilio pergalėmis NHRA „Winternationals“ ir JAV Nacionaliniuose čempionatuose, ir nustatydamas daugybę trasos rekordų šalyje. 2010 metų „Cobra Jet“, kaip ir jo pirmtakas, yra gamykloje pagamintas lenktyninis automobilis, skirtas NHRA Stock ir Super Stock lenktynėms. 2010 metų „Cobra Jet“ tikslas buvo patobulinti lenktynių funkcijas, kad dar labiau užimtų savo vietą NHRA istorijoje. 2010 CJ turės visas 2008 metų automobilio ypatybes su patobulinimais, kurie apima galimybes pilnai lenktynių paruoštą automatinę ar mechaninę pavarų dėžę, drag lenktynių specifines amortizatorių ir spyruoklių, mechaninį vairavimą ir stabdžius, 8.50 sertifikuotą apsaugos narvą ir „Aeromitive“ grįžtamojo tipo kuro sistemą su bagažinėje sumontuotu kuro baku. Be to, „Ford Racing“ inžinieriai 2010 metų „Cobra Jet“ sukūrė gamyklinę pirmąją paleidimo kontrolės/revesavimo ribotuvas, kuris leis vairuotojams nustatyti RPM po to, kai jie pastatys automobilį. Kai jie pasiruoš išvažiuoti, tereikia paspausti akceleratorių iki dugno; jiems nereikia, kad variklio greitis laisvai apsisuktų. Anksčiau paleidimo kontrolės/revesavimo ribotuvas buvo prieinamas tik kaip antrinės rinkos parinktis. Panašiai kaip „Ford Racing“ ankstesnė Mustang FR500S lenktynių automobilis, „Cobra Jet“ Mustang bus pradėtas gaminti „Auto Alliance International“ (AAI) surinkimo gamykloje Flat Rock, Mičigano valstijoje. Visas 50 automobilių 2010 metų „Cobra Jets“ bus pagaminti toje pačioje gamybos linijoje, kurioje gaminamas 2010 metų „Ford Mustang“ serijinis automobilis. „Cobra Jets“ gamyba prasidės sausį, tikimasi, kad visi automobiliai bus pristatyti pirmajame 2010 metų ketvirtyje. Visi papildomi CJ dalių ir priedai gali būti rasti „Ford Performance Parts“ kataloge. Ir kadangi „Cobra Jet“ gaminamas iš bazinio „V-6 Mustang“, bet kuris vartotojas gali paversti savo „Mustang“ į „Cobra Jet“ nusipirkdamas dalis iš „Ford Performance Parts“ katalogo. 2010 metų CJ automobilis suteikia klientams pasirinkimą tarp dviejų superkompresoriumi varomų variklių arba trijų normaliai įsiurbiamų variklių (priklausomai nuo NHRA patvirtinimo). Šie variantai leis „Cobra Jet“ būti tinkamui daugiau klasių NHRA, taip pat konkurencijai su kitomis sankcionuojančiomis organizacijomis, įskaitant NMRA, NMCA, PSCA ir IHRA. Visi 50 2010 metų „Cobra Jet“ Mustangų jau užsakyti „Ford“ atstovų, kad jie būtų pristatyti klientams. Tiems klientams, kurie atsiliko nuo riboto 2010 metų „Cobra Jets“ paleidimo, „Ford Racing“ užsibrėžė tikslą suteikti ateities „Cobra Jet“ versijas.
Search
About
Lorem Ipsum has been the industrys standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown prmontserrat took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book.
Lorem Ipsum has been the industrys standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown prmontserrat took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book. It has survived not only five centuries, but also the leap into electronic typesetting, remaining essentially unchanged.
Categories
Recent Posts
Tags
Gallery





