Genesis Suji Showroom: Naujas Prabangos Standartas
Ar kada nors susimąstėte, kaip atrodo tikras prabangos simbolis automobilių pasaulyje? Genesis Suji Showroom yra įspūdingas pastatas, iškilęs virš Suji kraštovaizdžio. Tai didžiulis dėžės formos statinys, padengtas zigzago formos metalinėmis plokštėmis, kurios suteikia jam modernų ir futuristinį įspūdį. Šis salonas yra naujas „Genesis“ flagmanas, atspindintis prekės ženklo kryptį, tapatybę ir tikslus.
Nors „Genesis“ kaip savarankiškas prabangos prekės ženklas gyvuoja tik apie dešimtmetį, jis sparčiai vystosi ir keičia savo identitetą. Korėjoje šiuo metu vyksta savęs atradimo judėjimas, ir „Genesis“ prekės ženklas nėra išimtis. Siekiama atkurti šalies paveldą ir tradicijas, o „Genesis“ bando išnaudoti savo unikalią poziciją kaip vienintelis Korėjos prabangos prekės ženklas.
Suji mieste esantis pastatas yra didžiausias „Genesis“ nepriklausomas salonas pasaulyje. Jis užima 53,723 kvadratinių pėdų plotą, išsidėsčiusį per keturis aukštus, ir jame eksponuojama apie 40 automobilių. Kiekviena detalė yra kruopščiai apgalvota ir labai tikslinga. Vidaus sienos padengtos šiurkščia betono tipo medžiaga, primenančia balintą medieną su grioveliais ir mazgais. Visa tai įkvėpta tradicinės Korėjos architektūros ir medžiagų.
Pirmasis aukštas yra didelė atvira erdvė, kurioje „Genesis“ gali pristatyti naujausius ir geriausius savo modelius. Čia taip pat įrengta atvira poilsio zona ir automobilių perdavimo ceremonijų kambarys. Didelę dalį pastato užima didžiulis daugiapakopis automobilių liftas, kuris yra tarsi milžiniškas „Genesis“ automobilių prekybos automatas.
Antrame aukšte yra „sedanų pasaulis“, kuriame išdėstyti visi prekės ženklo G70 ir G80 modeliai. Trečias aukštas seka antrąjį formatą, bet čia eksponuojami GV60 ir GV70 SUV modeliai. Paskutiniame aukšte klientai gali rasti prekės ženklo flagmanus: G90, GV80 ir GV80 Coupe.
Grįžtant į pagrindinį aukštą, yra atskiras kambarys, skirtas automobilių perdavimo ceremonijai. Tai dar vienas tradicinės Korėjos papročių ir filosofijų atspindys. Juodajame kambaryje yra specialiai parinktas aplinkos garsas, keletas oranžinių sofų ir dideli ekranai. Didžiausiame ekrane rodoma kliento vardas, o po juo paprastai dedama gėlių kompozicija.
Po inspekcijų automobilis savarankiškai važiuoja ant besisukančios grindų plokštės viduriniame kambaryje, kur jis sukasi 90 laipsnių kampu, kad išvažiuotų iš pastato. Ši paslauga iš pradžių buvo išskirtinė pirkėjams, įsigyjantiems flagmaną G90 prabangų sedaną, bet dabar ji naudojama visiems „Genesis“ modeliams.
Nors šis procesas dar nėra naudojamas visame pasaulyje, daugelis ceremonijos ir automobilių parinkimo elementų jau naudojami Šiaurės Amerikoje. Tai yra dalis „Genesis“ trajektorijos pokyčio, kai prekės ženklas bręsta. Ne tik siekiant prilygti konkurentams, bet ir kuriant unikalų identitetą, kuris išskirtų Korėjos prabangos automobilių įmonę iš kitų.
Sužinokite daugiau apie automobilių poliravimą čia.
https://autoplovykla.lt/cheminis-valymas-vilnius/
https://autopamoka.lt/2025/09/28/fisker-pristato-siaures-amerikos-prekybos-atstovu-tinkla/
https://emaauto.lt/1957-m-ferrari-250-testa-rossa-pasieke-aukciono-rekorda-parduotas-uz-164-mln-doleriu/












