Technologijų pažanga Toyota automobiliuose: Ar turbokompresoriai taps nauju standartu?

Įdomu, kaip automobilių pramonė nuolat evoliucionuoja ir siekia naujų aukštumų. Neseniai vykusiame Tokijo automobilių salone, Toyota bendradarbiaudama su savo partneriu GRMN, pristatė turbokompresoriaus variklio versiją populiarajam Vitz (Yaris) modeliui. Nors šis automobilis gali būti vienintelis tokio tipo modelis, Toyota ruošiasi perkelti dėmesį nuo vien tik hibridinių sistemų prie mažesnių, turbokompresoriaus, tiesioginio įpurškimo variklių. Ši strategija kelia klausimų, kaip tai gali paveikti automobilių rinką tiek vietoje, tiek tarptautiniu mastu.

Hibridiniai automobiliai, be abejo, pasižymi puikiu kuro ekonomijos lygiu mieste, tačiau mažo tūrio turbokompresoriaus varikliai gali pasiūlyti geresnį kasdieninį našumą ir yra žymiai pigesni kurti nei hibridinės sistemos. Toyota dominuoja hibridinių automobilių rinkoje, tačiau bendra hibridinių automobilių rinka JAV sudarė tik 274,927 pardavimus, tuo tarpu Ford Ecoboost serija pasiekė tokį patį skaičių viena pati. Šie skaičiai kelia klausimą, ar Toyota žingsnis link turbokompresoriaus variklių yra teisingas sprendimas.

Nors Toyota jau naudojo tiesioginio įpurškimo ir turbokompresoriaus technologijas kai kuriuose modeliuose, kiti automobilių gamintojai šias technologijas jau įdiegė visoje savo linijoje. Kiti variklio sistemos elementai, tokie kaip transmisijos, taip pat buvo nenuoseklūs. Pavyzdžiui, Lexus LS prabangus sedanas turi pažangią 8 pavarų automatinę transmisiją, tuo tarpu RAV-4 naudoja senamadišką 4 pavarų sistemą.

Toyota tikisi, kad partnerystė su GRMN leis greitai įgyvendinti vystymo programą, kuri galėtų būti pritaikyta mažiems ir vidutinio dydžio produktams per artimiausius kelerius metus. Nedidelis Japonijos verslo dienraštis jau pranešė, kad tiesioginio įpurškimo turbokompresoriaus varikliai gali pasirodyti vietiniuose Toyota produktuose jau 2013 metais. Šie nauji varikliai bus naudojami modeliuose, parduodamuose Kinijoje ir Europoje. Nors JAV rinka formaliai nebuvo paminėta, Deutsche Bank automobilių analitikas Kurt Sanger sakė The Detroit Bureau: „Tikimės, kad tai gali būti potenciali rinka tokiai technologijai, siekiant padidinti (Toyota) produktų konkurencingumą.“ Kitaip tariant, tai yra gera idėja.

Kiti šaltiniai kartu su Sanger mano, kad kitos kartos Toyota Corolla gali būti pirmasis visiškai naujas Šiaurės Amerikos modelis, gausiantis tiesioginio įpurškimo turbokompresoriaus variklį. Tačiau Sanger taip pat mano, kad dabartinis Toyota Camry yra pasiruošęs tiesioginio įpurškimo turbokompresoriaus varikliui jau dabar, nereikalaujant modelio pakeitimo. Daugiau apie variklių plovimą Vilniuje.

https://autoplovykla.lt/variklio-plovimas-kaune/
https://emaauto.lt/mercedes-a-class-concept-sukurs-350-ag-amg-karstaji-hecbeka/
https://mazasiskeliautojas.lt/buick-verano-ir-acura-ilx-automobiliu-apzvalgos/



Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Search

About

Lorem Ipsum has been the industrys standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown prmontserrat took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book.

Lorem Ipsum has been the industrys standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown prmontserrat took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book. It has survived not only five centuries, but also the leap into electronic typesetting, remaining essentially unchanged.

Tags

Gallery