BMW X1: Naujos Kartos Kompaktinis Prabangus Krosoveris
BMW X1 pasižymi nauju požiūriu į kompaktinių prabangių krosoverių segmentą, sprendžiant ankstesnių modelių trūkumus ir didinant jo patrauklumą. Su rafinuotu dizainu, X1 dabar spinduliuoja premium išvaizdą, dėka detalesnių priekinių žibintų, tekstūruotos grotelės ir patobulinto skulptūrinio dizaino. Šiek tiek didesni matmenys prisideda prie įspūdingesnės laikysenos ir išplėstos vidaus erdvės.
Interjero Inovacijos
Viduje BMW naujausia iDrive 8 sistema integruoja lenktą ekraną su 10,25 colio skaitmeniniu prietaisų skydeliu ir 10,7 colio informacine-pramogine sistema. Sistema palaiko balsines komandas ir apima papildytos realybės navigaciją, tačiau daugiausia remiasi jutikliniais valdikliais su minimaliais fiziniais mygtukais. Praktiniai patobulinimai, kaip pagerinta saugykla, belaidis įkrovimas ir universalios galinės sėdynės užtikrina, kad X1 išlieka funkcionalus.
Variklio Našumas ir Važiavimo Patirtis
Našumas pagerėjo su patobulintu 2,0 litrų turbininiu varikliu, kuris suteikia 241 arklio galią ir 295 lb-ft sukimo momentą, suporuotu su nauja septynių laipsnių dvigubos sankabos pavarų dėže. Standartinė visų ratų pavara pagerina sukibimą, o pasirenkama adaptyvi pakaba subalansuoja komfortą ir valdymą. Pažangios saugos funkcijos, įskaitant dviratininkų įspėjimus ir prietaisų skydelio kamerą, prideda papildomos vertės.
Kaina ir Vertė
Pradedant nuo 38 600 JAV dolerių Jungtinėse Valstijose, X1 sujungia BMW būdingą važiavimo dinamiką su prabanga ir naudingumu, todėl tai yra patrauklus pasirinkimas savo klasėje. Norėdami sužinoti daugiau apie BMW X1, apsilankykite čia.
BMW X1 ir Lexus NX 350h Palyginimas
BMW X1 ir Lexus NX350h yra du skirtingi požiūriai į mažų prabangių SUV segmentą. BMW X1 pasirodė scenoje dešimtmečio pabaigoje. Tai buvo nedidelis aukštai važiuojantis automobilis, sukurtas ant garsiosios 3 serijos platformos, iš esmės pakeitus proporcijas. Antros kartos modelis persikėlė į priekinio variklio Mini platformą, kuri galėjo nuvilti „entuziastus”, tačiau turėjo daug prasmės atsižvelgiant į subkompaktinės erdvės konkurenciją. Dabar atėjo X1 versija 3.0, vėl ant priekinio variklio platformos, tačiau didesnė ir su premium pojūčiu, pakankamai, kad iššauktų kitą klasę.
Tai apima Lexus NX, kuris mėgavosi perėjimu į antrąją kartą tik prieš metus. Šiek tiek mažesnis nei X3, su kuriuo konkuruoja, NX yra vienas iš mūsų mėgstamiausių priekinio variklio pasirinkimų šiame perpildytame segmente. Jis yra patrauklus, lengvai vairuojamas, jaučiasi tinkamai prabangus ir—hibridinės formos čia—labai taupus kasdienėse veiklose.
https://autoplovykla.lt/plovyklos/siauliai/
https://automak.lt/mercedes-cla45-amg-kitais-metais-debiutuos-frankfurte/
https://superkamautomobilius.lt/toyota-prius-sumazina-svori-ir-pagerina-efektyvuma/












