https://autoplovykla.lt/variklio-plovimas/
Ateities automobilių tendencijos 2019 metais
Prognozuoti ateitį dažnai yra beprasmis užsiėmimas, tačiau pabandysime tai padaryti. Iš esmės mes pastebime esamas tendencijas ir jas projekte į 2019 metus, norėdami pamatyti, kaip tai galėtų paveikti automobilių pramonę. Verslas yra didelis ir, kaip supertankeris, kai pasirenkama specifinė kryptis, tam gali prireikti mėnesių ar net metų, kol kryptis bus pakeista kita. Kaip atrodys automobilių pasaulis 2019 metais? Štai mūsų geriausiai išsilavinę spėjimai apie būsimų metų tendencijas ir karštas temas.
Mažėjančios pardavimų apimtys
Šventė negali tęstis amžinai. Net galingasis „Ford F-Series” negalėjo kasmet parduoti beveik 900 000 vienetų. 2019 metai bus skiriamasis taškas tarp aistringų 2010-ųjų ir kuklesnių 2020-ųjų kalbant apie bendrą automobilių rinkos dydį. Šiuo metu mes esame susiglaudę tarp 17,25 milijonų ir 17,5 milijonų automobilių pardavimų per metus, su nedideliu kritimu 2017 metais, palyginus su ankstesniais metais, ir laukiame, kol ta plokštuma stabilizuosis, kol neišvengiama mažėjimo kryptis taps labiau akivaizdi.
Žinoma, bus aukų, bet šį kartą atrodo, kad keli automobilių gamintojai jau iš anksto ruošiasi artėjančiam sulėtėjimui, mažindami lėtai judančias gamybos linijas ir atsisakydami netvarios darbo jėgos. Tai yra žodis „netvarumas”, kuris geriausiai apibūdina automobilių ir sunkvežimių pardavimų augimą per pastarąjį dešimtmetį. Nors tikrai bus praradusių, kai muzika sustos ir likusios kėdės bus užimtos, nesant jokių visapusiškų ekonominių krizių fone, mažai tikėtina, kad bus visuotinis katastrofos scenarijus kaip 2008 metais.
Drąsi prognozė: daugiau SUV
Štai mažiausiai kontroversiška prognozė apie ateinančių metų automobilių tendencijas: turėsime daugiau SUV. Beveik neabejotina, kad krosoveriai ir toliau dominuos pokalbiams prekybos vietose, ypač dabar, kai „General Motors” ir „Ford” uždaro reikšmingas savo tradicinių sedanų ir kupė gamybos dalis ir teikia pirmenybę aukštesniems šeimai pritaikytiems automobiliams.
Auto plovimas
Kai mąstote apie savo automobilio priežiūrą, būtina nepamiršti apie auto plovimą, kuris suteikia ne tik puikią estetinę išvaizdą, bet ir padeda ilgiau išlaikyti automobilio techninę būklę. Reguliarus plovimas pašalina nešvarumus, kurie gali daryti neigiamą poveikį kėbului ir varikliui, taip pat gali padidinti transporto priemonės ilgaamžiškumą.
Siurprizas: vienas ar du nauji universalai
Ne tokie universalai, kaip įprastai matote 70-ųjų ir 80-ųjų periodinėse pjesėse. Ne, mes kalbame apie nežymiai užmaskuotus importus, paprastai iš Europos, kur šie šeimos vežėjai nebuvo nublokšti dviejų smūgių miniveno/SUV invazijos 1990-aisiais. Jie atrodys kaip krosoveriai su truputį pakelta važiuokle ir papildomu kėbulo apdaila, tačiau jų šerdis judės labiau kaip sedanai, nei sportinių automobilių universalai.
Automobilių įmonės parduoda jūsų duomenis
Jau prasidėjo, tačiau vairuotojų generuojamų duomenų srautas, kurį pagrindiniai automobilių gamintojai komercializuoja, greičiausiai įgaus srovės formą ateinančiais metais. Sujungtų automobilių technologijų platinimas, jungiantis vairuotojus, programas, išmaniųjų namų technologijas ir automobilių prekybos pasiūlymus, atveria informacijos lobyną, kurį gamintojai gali lengvai paversti reikalingu papildomu pajamų srautu.
Lėta dyzelio mirtis
2019 metų „Ford Ranger” su turbo keturių cilindrų benzininiais varikliais oficialiai vertinamas 10,2 L/100 km bendrojo važiavimo sąnaudomis. 2019 metų „Chevrolet Colorado” su brangiu Duramax turbodyzeliniu varikliu taip pat vertinamas 10,2 L/100 km sąnaudomis. Matote, kur einame su tuo?
Chrysler sako sudie
Ar žinojote, kad Chrysler šiuo metu siūlo tik porą automobilių viešai? 300 sedanas ir Pacifica minivenas (tiek hibridinis, tiek benzininis) tikrai neatrodo pakankamai platus asortimentas, kad išlaikytų visą ženklo gyvavimą, ypač turint omenyje, kad dabar gyvename keistame „penkių durų geri/keturių durų blogi“ pasaulyje. Puikus Pacifica nusipelno išlikti, tačiau gana lėtai parduodamas (turbūt vis dar pelningas) 300, kuris dubliuojamas geriau priimtu Dodge Charger dvyniu, greičiausiai pasmerktas išnykti.
Ar Pentastar bus atnaujintas ir paverstas į EV orientuotą subrangovą, parduodamą boutique stiliumi Dodge atstovybėse? Ar tai sumažės iki vieno modelio, kol išnyks? Su tiek reorganizavimo ir kaštų mažinimo pramonėje, susiduriant su minėtu pardavimų lėtėjimu, 2019 metai greičiausiai bus tie, kuriais mes sužinosime atsakymą į Chrysler klausimą.
https://auto-rent.lt
https://autounija.lt/hp-tuners-mpvi2-pakelia-derinimo-rysi-i-aukstesni-lygi/