https://autoplovykla.lt/variklio-plovimas/

Pavarų dėžės: CVT Transmisijos Privalumai ir Trūkumai

Nuolat kintama transmisija (CVT) yra terminas, kuris gali sukelti baimę bet kuriam automobilių entuziastui, kuris kada nors mėgavosi sklandžiu rankinės ar dvigubos sankabos automatinės pavarų dėžės perjungimu. CVT atsisako tradicinių pavarų ir vietoj jų naudoja skriemulių porą, sujungtą tvirtu metaliniu diržu.

Užuot naudojusi tradicinę planetarinę pavarų dėžę, kuri gali remtis viena iš daugelio pavarų santykių, CVT veikia be jokių fizinių pavarų. Vietoj to, ji naudoja diržo ir skriemulių sistemą, kuri keičia formą priklausomai nuo galios poreikių. Techniniu požiūriu, ji turi begalinį pavarų santykių skaičių.

Ankstyvosios CVT pastangos buvo kritikuojamos dėl „gumos juostos“ arba „slidinėjimo“ jausmo, nes transmisija buvo programuota pasiekti variklio apsisukimų dažnio galios viršūnę ir ten laikytis esant dideliam pagreičiui. Naujesnės CVT versijos pridėjo imituotą pavarų pakeitimo pojūtį, kad patenkintų klientus, kuriems nepatinka, kai automobilis skamba kaip liūdnas galvijų banda. CVT dabar yra daug geresnės nei buvo anksčiau, tačiau jos vis dar nėra tobulos.

CVT Transmisijos Privalumai

Optimalus galios tiekimas: Su šio tipo transmisija, jūsų automobilis visada yra tinkamoje pavaroje. Skirtingai nuo automatinės ar net rankinės pavarų dėžės, CVT yra programuota išlaikyti variklio greitį optimalioje galios juostoje, o ne leisti tachometro adatai judėti nuo tuščiosios eigos iki raudonojo ruožo, kai reikia pagreičio.

Ekonomijos privalumai: CVT dažnai yra efektyvesnės nei tradicinės transmisijos kuro ekonomijos prasme, visada išlaikydamos automobilio variklio greitį tinkamoje vietoje tinkamu metu. Važiuojant nuolatiniu greitkeliu, CVT įtaisytų automobilių vairuotojai pastebės, kad jų tachometrai rodo labai mažą skaičių, kas yra puiku efektyvumui.

Paprastesnė konstrukcija: CVT mechaninių dalių skaičius yra mažesnis nei tipinės planetarinės pavarų dėžės. Neturint įprasto pavarų ir dantračių rinkinio, CVT dėžė naudoja reguliuojamų kūginių skriemulių porą, sujungtą metalo grandine arba diržu. Priklausomai nuo automobilio greičio, skriemulių šonai artėja arba tolsta vienas nuo kito, keisdami važiavimo santykį.

Lengvesnis svoris: Dėl jų vidaus struktūros, CVT dažnai yra lengvesnės ir kompaktiškesnės nei tradicinės automatinės transmisijos. Automobilio transmisijos svorio sumažinimas turi kelis privalumus, iš kurių ne mažiausiai yra kuro ekonomijos didinimas.

Sklandus perjungimas: Visi, kurie nesėkmingai stengėsi paspausti sankabos pedalą, žino, kaip nemalonu yra griebtis kitos pavaros. CVT, neturėdamos jokių pavarų, eina sklandžiai nuo tuščiosios eigos iki didžiausios galios.

CVT Transmisijos Trūkumai

Garsas kaip sugedęs: CVT natūraliu būdu turi trūkumą, nes kai kurios jų yra suprogramuotos taip, kad suvokėjai mano, jog jos veikia netinkamai. Tradiškai suprogramuota CVT be jokių žingsniuotų pavarų pojūčio gali priversti vairuotoją nepagrįstai neteisingai vertinti jos įprastą veikimą kaip patikimumo ženklą.

Triukšmingas veikimas: Daug vairuotojų skundėsi CVT polinkiu „kabėti“ dideliame variklio apsisukimų dažnyje, verčiant variklį stipriai garsėti pagreičio metu. Tai yra įgimta visų CVT savybė.

Priešingybė sportiškumui: CVT sunku vadinti sportiškomis. Tiesa, jos yra naudingos ir efektyvios, bet emocijų jos nesukelia.

Nepatikima: Dauguma šiandieninių automobilių su CVT yra nedideli ekonominiai modeliai arba kompaktiniai krosoveriai, kurie yra labiau praktiški nei sportiški. Tai nėra atsitiktinumas, nes dauguma CVT dar negali tvarkytis su dideliais sukimo momentais be gedimų.

Brangus remontas: CVT priežiūra ir naudojimo kaštai yra gana žemi, tačiau faktinis remontas gali būti brangesnis dėl dalių, kurias paprastai brangiau pakeisti. Rasti kompetentingą transmisijos specialistą, kuris žino CVT tiek pat gerai, kiek tradicinę pavarų dėžę, taip pat gali būti iššūkis.

Daugiau informacijos apie transmisijų priežiūrą ir remonto kainas galite rasti čia.

https://auto-rent.lt
https://autounija.lt/geriausi-3-eiliu-visureigiai-kuriuos-verta-apsvarstyti-2020-m/



Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Search

About

Lorem Ipsum has been the industrys standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown prmontserrat took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book.

Lorem Ipsum has been the industrys standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown prmontserrat took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book. It has survived not only five centuries, but also the leap into electronic typesetting, remaining essentially unchanged.

Tags

Gallery