Įdomi Toyota Yaris Hybrid-R Koncepcija: Technologijų Ateities Vizija
Ar domitės automobiliais ir jų inovacijomis? Jei taip, Toyota Yaris Hybrid-R koncepcija tikrai sužavės jūsų smalsumą. Iš pirmo žvilgsnio šis trijų durų Yaris modelis gali atrodyti neįprastai, bet po išoriniu dizainu slypi įspūdingos technologijos, kurios gali tapti ateities automobilių standartais. Šis modelis yra ne tik apie išvaizdą, bet ir apie tai, kas slepiasi po kapotu.
Šioje koncepcijoje naudojama visiškai nauja hibridinė sistema, kuri, kaip tikima, taps pagrindu būsimiems sportiniams automobiliams. Po kapotu yra 1,6 litro keturių cilindrų variklis, kuris iš pirmo žvilgsnio gali neatrodyti įspūdingai, kol nesužinai, kad jis yra turbininis ir sukurtas pagal automobilių sporto specifikacijas. Šis naujasis Global Race Engine, skirtas naudoti būsimiems automobilių sporto serijoms, generuoja 300 arklio galių ir yra papildytas išmaniąja visų varančiųjų ratų sistema, kurią sudaro du gale sumontuoti elektriniai varikliai.
Kiekvienas elektrinis variklis generuoja 60 arklio galių, todėl bendra sistemos galia siekia 420 arklio galių. Abu elektriniai varikliai generuoja energiją stabdymo metu ir saugo ją superkondensatoriuje, o ne baterijoje. Ši sistema imituoja TS030 hibridinio lenktyninio automobilio sistemą, kuris dalyvauja Pasaulio ištvermės čempionate, vietoje įprastos baterijos pakuotės energijai saugoti, kaip yra Prius modelyje. Ši energija gali būti panaudota pagreičio metu.
Palyginus su standartine nikelio-metalo hidrido baterija, superkondensatorių sistema turi didesnį energijos tankį ir gali greičiau įsikrauti bei išsikrauti. Ji idealiai pritaikyta automobilių sportui ir trasų važiavimui. Hybrid-R koncepcijoje superkondensatorius gali suteikti 40 papildomų arklio galių 10 sekundžių įprastam kelių naudojimui, o trasos režimas siūlo visą 120 arklio galių padidėjimą penkių sekundžių intervalais.
Be visos šios elektrifikacijos, trečiasis 60 arklio galių elektrinis variklis yra įtrauktas ir stovi tarp variklio ir šešių pavarų sekvencinės transmisijos. Jis veikia kaip generatorius ir gali įkrauti superkondensatorių pagreičio metu, kai priekiniai ratai negali perduoti visos galios. Iš esmės jis veikia kaip aukštos technologijos traukos kontrolės sistema, siunčianti perteklinę galią iš priekinių ratų į galinius ratus.
Ši sistema ne tik maksimaliai išnaudoja energiją, bet ir užtikrina puikų sukibimą. Be to, galiniai elektriniai varikliai gali individualiai paskirstyti galią, padedant automobiliui geriau įveikti posūkius, panašiai kaip elektroninė riboto slydimo diferencialo sistema.
Nors tai tik koncepcija, Yaris Hybrid-R gali numatyti būsimų Toyota sportinių automobilių technologijas. Norėdami sužinoti daugiau apie šią unikalią technologiją, apsilankykite čia.
https://autoplovykla.lt/plovyklos/siauliai/
https://automondis.lt/bmw-concept-active-tourer-leidzia-laika-gamtoje/
https://gtvautomoto.lt/gm-isbandys-naujas-aplinkosaugos-ir-elektros-energijos-en-v-koncepcijas-megapoliuose-visame-pasaulyje/












